CARF Tapahtumat

Perjantai 28. Toukokuuta 2010, 13:01 by CARF821
Alkujaan Italkon Oy:n pääkonttorina (Alfan maahantuoja Alfa Romeo Svenska AB:n jälkeen 1991) ja nyt viimeksi Delta-Motor Oy:n konttorina toiminut Heikkiläntie 15 rakennus puretaan tämän kesän aikana. Deltahan toimi Alfan maahantuojana marraskuuhun 2009 saakka.


Työt ovat jo hyvässä vauhdissa.
Sunnuntai 9. Toukokuuta 2010, 20:00 by CARF821

Toisena päivänä Alfoiste kertoi Tomi Kari/AutoFennica (vas.), klubimestari Tomi Kuusisto, rahastonhoitaja Pekka Rossi, Giulietta Berlinan tuonut Markku Johansson ja klubimestari Mikko Koskinen.



Kello 10 aikaan on vielä rauhallista


Timo Jaatinen oli tuonut paikalle myös Alfa-polkupyörän.


Uusia Alfoja oli esillä myös ulkona.
Lauantai 8. Toukokuuta 2010, 19:00 by CARF821
Yleisö pääsi kello 10.00 aamulla tutustumaan, nyt jo kolmanteen Classic Motorshow -näyttelyyn. Luvassa on jatkovuosia, niin hyvän vastaanoton ovat näyttelyt saaneet.


Alfa-alue ja 100-vuotisuus oli hyvin näkyvillä.


Lauantain miehistö (vasemmalta); klubimestari Tomi Kuusisto, puheenjohtaja Matti Virtanen, AutoFennican tuotepäällikkö Tomi Kari, varapj. Sami Halme, klubimestari Mikko Koskinen ja Montrealin tuonut, kunniajäsen Juhani Anttila.


Mikko Tuomen hienosti entisöimä keltainen Spider kiinnosti varsinkin naisia.


Uusi Spider herätti nuorten kiinnostuksen.


101-sarjalaiset rivissä.
Perjantai 7. Toukokuuta 2010, 19:08 by CARF821
Alfan maahantuojan AutoFennican tukemana esiteltiin tämän vuoden Classic Motor Show:ssa Alfoja. Alfan 100-vuotisen taipaleen kunniaksi Alfalla oli näyttelyssä erityisasema.

Perjantaina iltapäivällä ajettiin Alfat paikalle. Kummastakin Alfa-kerhosta oli yhteensä kahdeksan Alfaa ja yhdeksäntenä ajoi AutoFennican tuotepäällikkö Tomi Kari uunituoreen Spider 1750 TBi:n näyttelyyn.

Ennen näytteilleasettelua autot pestiin ja vahattiin.


Autoista oli myös tulostettu esitteet kertomaan tekniset tiedot ja automallin historiasta.


Tomi Kari ja uunituore 1750 TBi Spider.


Sami Salmio (oik.) ja Giulia 1600 Super vuodelta 1969


Markku Johansson ja Giulietta Berlina 1300 vuodelta 1961


Timo Jaatinen ja GTV6 vuodelta 1983


Lasse Jyräs (vas.) ja vuoden 1960 Giulietta Spider, Markus Nieminen ja vuoden 1969 1750 GTV


Juhani Anttila ja vuoden 1972 Montreal


Antti Reenpään Giulia 1600 Sprint vuodelta 1962 (AE-9)


Mikko Tuomi ja Spider 2000 Veloce vuodelta 1979